Post by sioritabdepen on Mar 7, 2022 16:41:27 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pokémon UNITE ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pokémon UNITE IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mere alle ▞▞▞
▞▞▞ Pokémon UNITE 2022 version ▞▞▞
Jeg ved ikke, hvad der sker med dette spil, indtil i går (14/01/2021) fungerer mit spil normalt, men nu er rammen altid nede (ca. 12 fps), og min forbindelse er altid ustabil, selv spiller i nærheden af wifi . Jeg har en telefon med Snapdragon835, så den vil helt sikkert fungere normalt, men nu kan jeg ikke spille længere.
Fejl opstår igen og igen Og det er derfor, jeg ikke kan spille ordentligt, og det også efter ny opdatering. Venligst mand løs dette
Det er mange Pokemon-spill på mobilen. Pokémon Go er den mest berømte. Pokémon Rumble Rush kommer i 2019 på IOS og Android.
Pokemon Legends: Arceus (UK, SE, DK, FI), Pokemon Shining Pearl, Pokemon Brilliant Diamond.
Jeg elsker virkelig dette spil, den eneste grund til, at dets kun 4 stjerner bcz af login mislykkes, jeg bliver ved med at logge ind på min pokemon-konto, men dets altid "forbindelse mislykkedes, sørg venligst for at tilvery *friendly* personte" eller noget i den stil, hvis nogen ved hvad eller hvordan venligst Fortæl mig.
Som en "MASTER"-spiller tror jeg, at spillet har potentiale, mangler et ordentligt matchmaking mislykket rapportsystem, spillet har meget at forbedre i rangerede og regulære kampe, at vinde er ikke alt, men at blive tvunget til at bære dårlige spillere igen og igen i regulære og almindelige kampe. rangeret ødelægger spillet, at se spillernes feed træffe dårlige valg i spillet, og spillere, der ikke hjælper og har ingen rapporteringsmuligheder for dårlige spillere, irriterer mig, andre moba-spil arbejder hårdt på at sikre, at spillet er underholdende.
Meget sjovt, men Pokemon balancerer os big time nogle Pokemon kan solo hele hold, mens nogle ikke kan kæmpe en solo med et hold 😂
Godt spilkoncept. Føler, at de kunne tilføje mere til genstande, pokemon, arenaer og kampe. Afinstallerer efter at have opdaget, at du kun kan spille det så længe om ugen. Når du har tjent en lille mængde mønter, sætter du et loft.
MOBA Pokemon Unite fra TiMi Studios Group blev kåret som bedste spil i 2021 af Google Play Game Awards. Mobilspil udvikler sig hurtigt i.
Dette spil fortjener 5 stjerner, men jeg har givet 3 stjerner, fordi jeg ikke ved, hvorfor spillet ikke åbner, hvilket gør mig meget frustreret, så hvis det er et problem, bedes du løse det, fordi jeg det meste af tiden spiller dette spil i min dag.
Tragedias en Pokémon Unite - Startside | Facebook
Så grafikken, gameplayet og lydene er virkelig spot on, nemme at vælge og spille, men min gud matchmakingen er sørgelig, og på grund af det taber du mere, end du vinder, vær venlig at ordne dette!
Google Play Awards 2021 Crown Pokémon Unite kåret som ...
Så godt, når du spiller det for første gang, da jeg betragter mig som Pokémon-fan, var kontrollerne gode, mekanikken var god, det er dybest set dit afslappede moba-spil med bolde og karaktertilpasning, men det bliver drastisk kedeligt i betragtning af, at den uimplementerede chat dybest set gør spillet er mere som et offline moba-spil snarere end dit standard online moba-spil på grund af dets manglende interaktion mellem spillere, jeg vil hellere kalde dette gambling snarere end en sport, hvis du er solo p
Godt spil. men rapportsystemet er dårligt.. Aktiver venligst chat-tilstand.. du kan ikke bede dine holdkammerater om at hjælpe dig eller strategier... også nogle gange sørger min holdkammerat.. hjælper slet ikke vores team og forbliver i base.. hvorfor fik de ikke minus kredit point? nogle gange fik afk heller ikke minus point... hvorfor skal jeg udfylde en eller anden grund til hvorfor jeg rapporterer nogen som afk ? de er bogstaveligt talt afk, hvorfor spurgte du mig, om de er afk? det er så dumt... det sociale miljø på dette spil er ikke-eksisterende.
Hidden Hotel: Miami Mystery Adventure xitq
Dette spil har brug for seriøse matchmaking rettelser og nye maps, lav et forbud for spillere, der indle/afk for meget. Jeg hader også, hvordan rangeret fungerer, da du for hver sejr får 10 præstationspoint, hvilket er MEGET billigt. Jeg ville ønske, at vi kunne sælge modebilletter til mønter, ædelstene, almindelige billetter og holowear-billetter. Og sidste ting er at fjerne tøj fra energibelønningerne og øge chancerne for at få talonflames holowear eller garchomps holowear.
Spillet er forsimplet og nemt at få fat i. Den eneste klage, jeg har, er manglen på opdateringer vedrørende de ting, du kan købe med aeos-billetter. Butikken er ret lam.
At have en god oplevelse med dette havde spillet i 2 sæsoner og fik nemt 2 id'er til masters (flex 🤭). Ja, et par gange bliver spillet fejlet og begynder at gå ned, men embedsmændene gør deres bedste for at give os den perfektion, vi ønsker. Så samlet set vil jeg have en 6 ud af 5 stjerne, hvis jeg kunne give ..... Mine to ID'er, hvis du vil for at tjekke Brooklyn_01 : MXK5H36 And Dream_乂 : QX0K8NR Held og lykke trænere...
Det er et nyt spil, jeg forstår, at der vil være nogle fejl. Lige nu oplever jeg noget, der ikke er særlig behageligt. Jeg blev afbrudt, fordi mine mobildata har et eller andet problem i Mid game, og når det er tilbage til normal et par sekunder senere, er det umuligt at genoprette forbindelsen til spillet. Hver gang jeg forsøger at oprette forbindelse igen, fryser spillet, og når jeg lukker mine data, bevæger spillet sig normalt, men når jeg forsøger at oprette forbindelse igen, fryser spillet. Jeg prøver at lukke spillet og åbne det igen, men jeg kan ikke engang logge på nu.
Spillet er spændende og sjovt, men spillerens matchmaking er virkelig ærgerlig. Du er nødt til at skynde dig op i rangeringssystemet eller blive trukket ned af dine lavere rangerede holdkammerater (sandsynligvis). Nogle gange reagerer også kontrollerne ikke eller forsinkes. Sådan et spild af et spil med store potentialer.
Det er et dejligt spil at fordrive tiden med, selvom det er temmelig gentagne, ville flere genstande, kort og mekanik give mulighed for mere strategi og mangfoldighed.Men hver gang jeg forsøger at linke min pokémon-trænerkonto står der 'log venligst ind med din egen konto' Jeg logger på min egen konto! Så hvis du skifter telefon eller afinstallerer dette, mister du desværre dine fremskridt, så vær opmærksom, medmindre jeg er den eneste med dette problem
Jeg ville give - point, hvis jeg kunne spillet er skrald, og jeg mener totalt skrald især for dem, der spiller solo. Ingen belønninger, fuld af bots, jeg mener seriøst at lege med bots hvorfor? hold og solospillere er i samme rangorden, hvorfor? Hold, der stamper alle solospillere...ubalancen er for fandens tydelig mellem Pokemons, og som en Master SOLO-spiller siger jeg dig, at dette ikke er besværet værd, lad være med at spille det, medmindre de fikser deres spil
Spillet er fantastisk, men: 1. Mængden af menuer er overdreven, nogle af dem fører til de samme handlinger, så det hele er meget overvældende og rodet. Jeg bruger måske 25 % af tiden på at springe mellem menuerne på at lede efter noget og samle præmier, som er spredt ud over flere forskellige menuer. 2. Nogle gange kører det ikke særlig glat med tabte rammer, forsinkelser, hakkende billeder. Andre spil inklusive Genshin Impact kører fint på min S10
Hvis spillet er beregnet til at samle spillere fra hele verden, bliver vi nødt til at vente lidt længere på udgivelsen af Pokémon Unite på mobiler. IOS-
Det har multiplayer, og jeg kommer til at spille med min familie og venner, download dette spil, og du vil have det SÅ meget sjovt! Jeg synes virkelig, at du skal spille det, hvis du er den menneskelige konge, der bliver ved med at scrolle ned på udkig efter spil, dette burde være det rigtige spil for dig. Jeg synes, det er hyggeligt og sjovt, men nogle gange fejler det lidt, men kun det er det. Download det nu!
God kamp. En masse sjov. Men for dårligt er der sådan en forsinkelse af kommunikationsmuligheder. Jeg er træt af at kalde jungle og folk kommer og stjæler kryb i starten. Det ødelægger bogstaveligt talt spillet...
Elsker spillet, kunne godt bruge lidt mere dybde. Men mest af alt ville jeg elske at kunne spille fra browser eller på pc generelt. Jeg mistede min telefon en uge efter at jeg kom ind i det her, nu kan jeg ikke spille.
Den seneste opdatering halter nogle gange, selvom jeg har en fremragende internetforbindelse.
Spillet er overraskende underholdende, og jeg ville elske at give det 5 stjerner. Men den eneste ulempe er ventetiden, det tager evigheder at finde en match både tilfældig og rang match. Det når til det punkt, hvor du vil føle dig udmattet og bare vil holde op. Jeg håber, at udviklerne vil rette dette snart. Generelt sjovt spil.
Et godt spil
Pokémon UNITE kommer til iPhone i september
Pokémon UNITE የእንቅስቃሴ nvcf
Pokémon UNITE Akčné vps
Virkelig fantastisk at spille, når du er fri eller keder dig. Jeg vil bestemt anbefale dette spil til mine venner.
Pokémon Unite til pc: er det muligt? | Mobilt forum
Pokémon GO - Overview - Apple App Store - Denmark