Post by sioritabdepen on Mar 7, 2022 17:02:32 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Merge Party ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Merge Party IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oändliga primogems hack ▞▞▞
▞▞▞ Merge Party 2022 version ▞▞▞
Varför är väntan så lång på att föremålet ska fyllas på? 4 timmars väntetid är väldigt lång.
Spelet återställde sig själv 3 gånger så fort jag är klar med den tredje parten. Skickade ett meddelande till supporten och fick aldrig något svar.
Fantastisk
Jag älskar det här spelet, det enda problemet jag har är att jag har very *friendly* personfört alla fester och det fortsätter att säga att fler fester kommer snart men det tar en evighet att de behöver ladda fler fester att planera
Super roligt spel. Tack för att du gjorde det.
Laddningstiden tar alldeles för lång tid. 2-6 timmar??? Verkligen??? för att allt ska laddas om får du bara spela en eller två gånger om dagen så det är väldigt lätt att tappa intresset. Även mynt är bokstavligen värdelösa. Jag har letat överallt efter var man kan använda mynt...men det finns ingenting.
Lägg till husdjur i berättelsen
Tack
Jag väntar på nya fester
Jag är så över det här spelet, för mycket, Lagging..oh dess lagstad, glitchy, rör sig långsamt att jag inte kan hantera det längre.
Jag älskar det här spelet! Lätt ett av de bästa nya merge 2-spelen! Lite krångligt...men det är fortfarande nytt.
Jag älskar det, snyggt och superkul
Jag har aldrig varit så irriterad på karaktärerna som visas i spelet än den här, Penny mår bra, de andra tre medlemmarna i hennes besättning är antingen irriterande, meningslösa eller överlag bara snoriga. Kunderna/klienterna är ok, men de verkar också väldigt generiska, jag ogillar helt att det här spelet inte låter dig anpassa någonting. Det skulle vara mitt på vägen om det inte fanns alltför irriterande människor (som är huvudkaraktärer), om väntetiden inte var extremt lång, eller lät folk anpassa saker.
Dunk Shot Arcade hom
Mycket avkopplande spel
För långsam....för att ladda ner men bra app
Det är mycket lätt att få ont om utrymme på grund av liten produktion av föremål och långa nedkylningstider.
Merge Party እንቆቅልሽ eqgk
Som om det skulle vara 5 stjärnor men det är sååå långsamt när du klickar för att producera något, det är riktigt irriterande, vänligen fixa!
Fördröjningen börjar bli så dålig att det börjar bli omöjligt att spela 😩
Överlag är det bra, men det enda när jag trycker för att producera föremålet, det släpade efter. Nu väntade jag på uppdatering
Merge Party Kirakós játékok iftj
Jag älskar olika sammanslagningsspel.
Merge Party Kirakós játékok iftj
Jag gillar det här spelet, det är intressant att spela varje dag och nattspel är mina favoritspel
Det är ganska beroendeframkallande, även om vissa föremål tar upp till 5 timmar att ladda om.
Ljuv! Tack!
Älskar det här spelet! Redo för fler fester!
Hur gör man jävla konfetti!?! Vad saknar jag? Så långt mellan festerna, jag är redo för en till och att hitta konfetti!
Merge Party Teka-teki hzea
Mycket bra spel långsamt till en början
FÖR MYCKET VÄNTAR!!!!! Du kan inte ens använda din första energisats helt. De ger dig extra, men den bara sitter där och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar...............
Bra spel
Behöver nya fester!
Det släpar väldigt mycket..
Merge Party Teka-teki awfq
Dessa karaktärer kan verkligen göra dig arg, av hur hemska människor de är. Och även betalväggen är väldigt uppenbar i det här spelet.
Spelet är roligt men jag börjar bli baord det finns inget mer fest för mig att göra och du borde göra det så att pengarna vi samlar in kan vi köpa energiboxar till exempel 500 energi = 500 spelpengar
Nej ingen borde spela det här spelet och det är tråkigt 😡😡😡😡
Borde ha varit mer till historien och den har ett budskap som säger att fler spel kommer. Noll stjärnor för mig.
Du måste seriöst fixa det här gsme.. det är bara tre partier och jag very *friendly* personförde dem alla, och spelet släpar verkligen till den grad att det inte längre är roligt att spela.. så jag avinstallerar det bara.